Weer verder - Reisverslag uit Koekange, Nederland van Nico en Ria Knotters - WaarBenJij.nu Weer verder - Reisverslag uit Koekange, Nederland van Nico en Ria Knotters - WaarBenJij.nu

Weer verder

Blijf op de hoogte en volg Nico en Ria

01 Juni 2019 | Nederland, Koekange

Het is bijna 2 jaar later, maar morgen (2 juni 2019) reizen we af naar Heinerscheid in noord Luxemburg. Daar vervolgen wij onze voetreis naar Rome.

In de tussentijd even een boerderijtje gekocht en woning verkocht en wat "projectjes" aan onze nederige stulp uitgevoerd. Niet dat alles al af is, die illusie hebben wij niet.

Maar zoals de ondertekst van deze blog aangeeft, er is iets dat kriebelt en lonkt: weer op pad gaan en kilometers achter je laten. Onschatbare herinneringen opslaan en weer verder gaan. Nieuwe uitdagingen. Ja, lopen doet pijn, zeker na 20 kilometer, maar zo lang het lukt, gaan we er voor.

Wij zullen proberen onze ervaringen luchtig ludiek op te schrijven. Wij hebben er zin in!

• 01 Juni 2019 - 17:28

Cor: