Weer op reis - Reisverslag uit Koekange, Nederland van Nico en Ria Knotters - WaarBenJij.nu Weer op reis - Reisverslag uit Koekange, Nederland van Nico en Ria Knotters - WaarBenJij.nu

Weer op reis

Blijf op de hoogte en volg Nico en Ria

19 November 2022 | Nederland, Koekange

Wij hadden deze reis voor het jaar 2020 gepland. Helaas gooide de corona-pandemie roet in het eten. Ook in 2021 stonden nog niet alle seinen op groen. Maar nu, nu gaat het echt gebeuren. Een self-drive vakantie in het zuiden van Chili, met uitstapjes naar Argentinië. Wij gaan proberen zoveel mogelijk van Patagonië te ontdekken. De koffers zijn gepakt, zondagavond stappen we in het vliegtuig. Wij hebben er zin in!

• 19 November 2022 - 20:03

Lucy:

Wat grappig. Kees en Elize zitten nu ook in Argentinië. Heel veel plezier op jullie reis. Hoe lang blijven jullie weg? Ik ga jullie volgens. Goede reis.

• 20 November 2022 - 06:17

Steven :

Jeeej! Goed bezig papa en mama! Zo’n zin om jullie te volgen en de foto’s te kunnen zien. Kijk maar of het lukt om verhalen te schrijven, of dat jullie helemaal in de vrijheid gezogen worden. Geniet van jullie reis!

• 20 November 2022 - 18:39

Kitty En Alex:

We zien benieuwd naar jullie belevenissen.

Heel veel plezier daar in Chili , Argentinië en de Andes

• 20 November 2022 - 20:52

Joke En Cor:

Geniet van Zuid-Amerika. Wij 'reizen' mee.