Pelgrimspad deel 1 zit er op - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Nico en Ria Knotters - WaarBenJij.nu Pelgrimspad deel 1 zit er op - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Nico en Ria Knotters - WaarBenJij.nu

Pelgrimspad deel 1 zit er op

Blijf op de hoogte en volg Nico en Ria

29 Mei 2016 | Nederland, 's-Hertogenbosch

Wij hebben het Pelgrimspad deel 1 (LAW 7-1) er op zitten. De etappes hebben wij een beetje door elkaar gelopen. Maar de reisverslagen hebben wij volgens de route beschreven, dus van Noord naar Zuid. Van Amsterdam naar 's-Hertogenbosch.

De 203 kilometer hebben we in tien dagetappes afgelegd. Vier keer een 2-daagse met B&B, en twee "losse" etappes. Gemiddeld iets meer dan 20 kilometer per dag. Geen blaren. De verslagen zijn te vinden op onze website: www.peregrinus.waarbenjij.nu. "Gepast" commentaar leveren is toegestaan.

Het boekje van Pelgrimspad deel 2 is momenteel niet leverbaar, er komt een herdruk. Deze hebben wij in bestelling. Wij popelen om van 's-Hertogenbosch naar Maastricht te gaan struinen.

• 29 Mei 2016 - 17:55

Alex:

De foto toont zoals het een pelgrim betaaamt. Er is een doel, maar het ligt wat verderop mistig te zijn.
    Ik ben benieuwd naar dit pad.